Зразок скарги
Держпродспоживслужба України
вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001
ПІП скаржника
Адреса скаржника
Контактний телефон
Скарга
10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.
У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).
У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.
Додатки:
- копія звернення до суб’єкта господарювання,
- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
- копія технічного паспорта;
- тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.
ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК СКАРГ ЗНАХОДИТЬСЯ НА САЙТІ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Yakshcho_Vashi_Prava_Porusheno/85/