Електронний цифровий підпис: замовлення онлайн
У період карантину, дедалі популярнішим стає замовлення послуг онлайн. Зазвичай, всі надавачі електронних послуг просять пройти процедуру ідентифікації особи різними типами, одним із яких є електронний цифровий підпис.
Актуально для подачи заявки онлайн - Допомога по безробіттю через ДІЯ Центр
https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu
Для отримання Інформація у формі довідки ОК-5 з Реєстру застрахованих осіб заявник може звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України або отримати довідку онлайн через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду: portal.pfu.gov.ua.
COVID-сертифікат про вакцинацію
Як отримати довідку про доходи пенсіонера на порталі Дія
Посилання для отримання довідки:
Всі ці послуги та безліч інших, можливі за умови формування власного електрорнного підпису
Також рекомендуємо пройти Навчання - Дія. Платформа Центрів
Для людей в кого відсутня можливість доступу до інтернету, чи відсутній телефон, персональний компютер - звертайтесь до бібліотек чи сільських будинків культури для проходження навчань, а саме Національна онлайн-платформа для розвитку цифрової грамотності.
Що таке ЕЦП
Електронний цифровий підпис — це електронні дані, які забезпечують цілісність документів та ідентифікують особу. Електронний підпис може зберігатися у вигляді MobileID, підпису на ID-картці, підпису на «токені» чи захищеному носії інформації наприклад, на флешці. Документи з цим підписом мають таку саму юридичну силу, як і документи, підписані власноруч.
Як отримати ЕЦП
Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Сьогодні таких центрів в Україні 24. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, який здійснює акредитацію центрів сертифікації ключів.
Безкоштовно ЕЦП можна отримати звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, ПриватБанку. Також, можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис на платній основі.
Як отримати ЕЦП онлайн
Не зважаючи на велику кількість акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), отримати швидко онлайн ЕЦП можна лише клієнтам «ПриватБанку» через додаток «Приват 24».
Для цього потрібно зайти в додаток «Приват 24» та на головній сторінці обрати меню «Усі ослуги» / «Бізнес» / «Завантажити сертифікат», або за посиланням
https://acsk.privatbank.ua/key
Наступний крок — заповнення заявки на отримання сертифіката. Обов'язковими для заповнення є всі поля, а написання прізвища, імені та по батькові мають співпадати з паспортними даними. Не забудьте перевірити точність написання електронної пошти.
Після перевірки даних, натисніть кнопку «Дані вірні», вигадайте пароль до сховища ключів та натисніть «Далі».
Заявка на отримання сертифіката сформується автоматично та з'явиться вікно з інформацією щодо сертифіката та теміном дії електронного цифрового підпису.
У даному випадку, термін дії ЕЦП — 1 рік.
Зверніть увагу!
Термін дії сертифікатів ЕЦП, не перевищує два роки. Після закінчення цього терміну, для накладення ЕЦП на документи, необхідно здійснити повторне отримання послуг. Причиною цього є вимоги захисту інформації, які висуваються до засобів, що використовуються для накладення ЕЦП.