Про затвердження змін до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян
Наказом МОЗ України «Про затвердження змін до Порядку надання первинної медичної допомоги та Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян» від 11.11.2020 р. № 2593 (далі — Наказ № 2593), який набуває чинності з дня його офіційного опублікування (22.12.2020 р)., внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, (далі – Інструкція) , затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2001 р. № 455.
Отже, з Інструкції виключено п. 1.9, яким було передбачено, що листок непрацездатності (довідку) в амбулаторно-поліклінічних закладах видає лікуючий лікар (фельдшер) переважно за місцем проживання чи роботи. Відтепер відсутня й вимога щодо надання заяви-клопотання, погодженої з головним лікарем або його заступником, засвідченої підписом і круглою печаткою лікувально-профілактичного закладу, за наявності якої видаються документи, що засвідчують тимчасову непрацездатність, якщо особа обрала лікуючого лікаря і лікувально-профілактичний заклад не за місцем проживання чи роботи.
Також згідно зі змінами лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може продовжувати листки непрацездатності, залежно від тяжкості захворювання, до 15 календарних днів (раніше було до 10 календарних днів).
На період проведення заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може видавати листок непрацездатності особисто на строк, необхідний для лікування пацієнтів з COVID-19 та/або завершення самоізоляції пацієнтом відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.