ПЕДАГОГІЧНА РАДА ЯСЛА-САДОК «РОМАШКА»
Педрада
При плануванні роботи на рік педагогічний колектив ясла-садка «Ромашка» Костянтинівської сільської ради аналізує прогалини в організації освітнього процесу і виносить питання на педагогічну раду.
У 2018-2019 навчальному році, упродовж І півріччя, методична робота у садочку була спрямована на вивчення проблеми «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників на сучасному етапі» оскільки не на належному рівні сформовано екологічну компетентність дітей дошкільного віку, а у їх батьків – еколого-доцільну поведінку.
Розуміючи, що саме екологічний розвиток дітей в ЗДО буде ефективним, якщо він взаємопов’язаний з екологічним вихованням у сім’ї восени в ясла-садку «Ромашка» провели спільний із батьками, дітьми та працівника закладу «День чистого Довкілля».
Упродовж листопада-грудня 2018 року вихователь Вітовщик Л.А. організувала майстер-клас для вихователів щодо оформлення куточку природи в групі з використанням слайд-презентації.
Романюк Н.С. розкрила родзинки свого досвіду по організації пошуково-дослідницької діяльності з дітьми середнього дошкільного віку.
Крупчак О.В. також підготувала вихователям методичні рекомендації по організації та проведенні дослідів, а також по організації та проведенні пошуково-дослідницької діяльності в ЗДО та вдома.
Вихователі опанували методику формування екологічної культури дошкільника через словесні логічні завдання. Це різновид розповіді, в кінці якої ставиться проблемне питання. На яке дитина має дати відповідь. Створювати логічні завдання вихователь має самостійно. В їх основу покладені різні моральні ситуації, які дають змогу з’ясувати наявність певних переконань дітей, активізувати їх пізнавальну діяльність. Ефективно вирішувати проблемні питання з метою формування екологічної культури дітей.
У березні 2019 року підведено підсумок роботи вихователів на педагогічній раді де директор закладу Філімонова Л.І. у своїй доповіді звернула увагу на основні завдання педагогів при ознайомленні дітей з природнім довкіллям відповідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти України. Проаналізувала, як запропоновані форми роботи вплинули на рівень екологічного виховання дошкільнят. Рішення педради: у вихованні екологічної культури дітей є формування активної позиції «захисника і друга» світу природи.
В кінці педагогічної ради проведено огляд презентацій розвиваючих ігор з екологічного виховання.
Директор ясла-садка
Філімонова Л.І.