Методична робота на канікулах
25 березня 2019 року розпочалися весняні шкільні канікули. Та тільки не для вчителів. Хоч і немає галасливих дітей, не кличе дзвоник на урок та вчителі поспішають на роботу у школу. Для них канікули – це час заповнення класних журналів, підведення проміжних підсумків, планування на майбутнє та робота методичних об’єднань.
Засідання інтегрованих міжшкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів, природничо - математичного циклу та української мови і літератури та бібліотекарів проведено відповідно до планів роботи. Сплановано роботу засідань по різному. У початківців крім теоретичних питань - звітували про свої досягнення вчителі, які атестуються. Мовники – розглядали питання медіаосвіти та нестандартні уроки як засіб розвитку креативності учнів. Вчителі природничо – математичного циклу розпочали роботу з ділової гри – тренінгу «Жив був педагог», мета якого підвищити грамотність педагогів з питань збереження та зміцнення їхнього професійного здоров’я; оволодіти навичками саморегуляції та релаксації, вмінню долати наслідки стресових ситуацій, підвищити емоційний настрій та багато інших питань. Бібліотекарі ознайомилися з досвідом роботи Правосудової Р.В. щодо індексування документів у шкільній бібліотеці Костянтинівського ЗПЗСО за Універсальною десятковою класифікацією.
Попереду (в період канікул) ще багато роботи – педрада, атестація, організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів, підготовка до ЗНО, робота в період між засіданнями та організація позакласної роботи.
Тож хочу побажати педагогам громади професійного лету, терпіння та наснаги.
Методист Людмила Сіменович